Specialisten in subsidies voor professionals
Wij leggen ons toe op het zoeken en verkrijgen van alle mogelijke subsidies voor uw projecten: van de analyse van opportuniteiten tot de uitbetaling van de subsidies. U betaalt naar resultaat.
sinds 2009
Betaald naar resultaat
Aan verkregen subsidies
Klanten
15%
Ontwikkeling van een nieuwe vestiging
40%
Beveiliging van een bedrijfspand
50%
Opstellen van een contract door een advocaat
50%
Opleiding in het Engels
60%
Aanmaken van een website of e-commerce
< 250 werknemers en jaaromzet van < € 50 miljoen of balanstotaal van < € 43 miljoen
Start-ups kunnen onder bepaalde voorwaarden een hoger % genieten.
De onderneming die de premie aanvraagt, moet in regel zijn op administratief en fiscaal vlak. Het adres van de bedrijfszetel moet daadwerkelijk een activiteit huisvesten die zich vertaalt in de bezetting van professionele ruimtes.
Nieuwe kantoren, opslagruimtes, magazijnen aankopen
Professionele ruimtes renoveren
Uitrusting conform maken
Een website opzetten of moderniseren
Een e-commerceplatform ontwikkelen
Zoekmachineoptimalisatie van uw website
Een nieuwe app ontwikkelen
Een ERP, CRM of andere software implementeren
De arbeidsovereenkomsten laten nakijken door een jurist
Exposeren op een beurs in het buitenland
Naar het buitenland reizen om nieuwe markten te prospecteren
Een promotievideo in het Engels maken
Een projectmanager rekruteren om de export te ontwikkelen
Rekruteren in het kader van een groeiplan
Rekruteren in het kader van een circulaire economie-project
Een innovatief project ontwikkelen
Productieprocessen automatiseren
Een vreemde taal leren
Bijscholen in management- of IT-tools
1
Contacteer ons met concrete elementen om ons uw toekomstige projecten uit te leggen (raming van de uitgaven, timing, offertes, dienstverleners …)
2
Op basis van de door u aangeleverde elementen identificeren en optimaliseren wij de mogelijke subsidies om zoveel mogelijk van uw kosten te dekken. Vanuit die diagnose stellen wij een concreet actieplan op, dat idealiter elk jaar wordt herzien.
3
Bij de start van elk dossier tekenen wij een overeenkomst die de modaliteiten van de samenwerking vastlegt. Desgewenst kunnen wij een algemene overeenkomst tekenen voor een bepaalde duur.
4
Wij zorgen voor het invullen van alle vereiste documenten voor de procedure en dat samen met u. Wij herinneren u de hele procedure lang systematisch aan alle deadlines en vereisten van het dossier.
5
U betaalt enkel wanneer u de premie krijgt; bij een negatieve beslissing hoeft u niets te betalen.
Chasseur de Primes is een specifiek merk van Makeda Consulting SRL
Zie ook de website van ons adviesbureau